Economic

Poşta Română introduce serviciul de încasări online la uşa clientului

image-2012-09-3-13150780-70-posta-romanaPoşta Română vrea să ajungă la 2400 de oficii poştale informatizate, adică dublul oficiilor respective existente astăzi, motiv pentru care intenţionează să investească 17,8 milioane euro. Proiectul de informatizare prezentat luni, 9 decembrie, de către Consiliul de administraţie al companiei este însoţit de o iniţiativă-n plus, şi anume încasarea online la uşa clientului.

Cum se va face aceasta? Poştaşul va avea asupra lui o tabletă (POS) cu o mini-imprimantă cu ajutorul căreia va face încasarea pentru facturile la utilităţi. Acolo unde există posibilitatea conectării wireless, încasarea intră, practic, în sistem instantaneu. Unde nu există conectare wireless, la sfârşitul zilei de muncă, poştaşul descarcă datele din tableta respectivă în sistemul informatic centralizat al companiei.

Print Friendly, PDF & Email

Știri asemănătoare

Lasă un comentariu

*Folosind acest formular ești de acord cu politica noastră de confidențialitate!