Politic

A început campania electorală, încep să se audă şi sloganurile

vot-euÎn condiţiile în care campania electorală pentru alegerile europaralamentare a debutat deja, evident, se fac tot mai auzite şi sloganurile aferente. În opinia specialiştilor, sloganurile PSD, ale PNL şi PDL, cele trei partide care importă cu adevărat, puteau fi mai inspirate.
 
PSD mizează pentru o Românie puternică în Europa. Linia de campanie a social-democraţilor este influenţată de opinia românilor faţă de Uniunea Europeană, care s-a mai moderat. E o evaluare mai pragmatică, mai severă, românii aşteptând mai mult de la UE, conform analistului politic Remus Ştefureac.
În aceeaşi ordine de idei, sociologul Afred Bulai apreciază că mesajul PSD sugerează foarte puţin intenţia partidului. Este unul neutru, comun, nu sună a slogan.
PNL supralicitează cu Eurocampioni la fapte. Directorul INSCOP, Remus Ştefureac, consideră că mesajul se referă la faptele europarlamentarilor liberali din mandatul trecut, europarlamentari care se regăsesc şi pe actuala listă. Este un mesaj cu specific european, dar cu o conotaţie naţională mai redusă. Evident, există şi o conotaţie sportivă, dar este greu de cuantificat în ce măsură va şi reuşi.
Europa în fiecare casă este sloganul PDL. Din punctul de vedere al sociologului Alfred Bulai, sună a reclamă la detergent. Parcă e o firmă de televiziune prin cablu care promovează Olimpiada sau meciurile de fotbal de la Campionatul Mondial.

Știri asemănătoare

Lasă un comentariu

*Folosind acest formular ești de acord cu politica noastră de confidențialitate!