Actualitate Anunțuri Comunicate

ANUNȚ DE VÂNZARE PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ CU STRIGARE

1. Descrierea bunului

Tractor marca FOTON 504 CAB, serie sasiu TB112268U, Serie Motor 0818618, an fabricatie: 2009, carburant: motorina, putere 36,8 Kw/50 CP, cilindrii 3168 cm3, noxe Stagiul III, consum mediu estimativ 6,6 l/h, dimensiuni 4086/1515/2520 mm, greutate 2530 Kg, F tractiune 12 KN, viteze 12+12, forte de ridicare 14,9 KN, rezervor de motorina 42 l, pneuri fata 8,3-20 , pneuri spate 12,4-28, in stare de functionare.

2. Denumirea şi sediul autorităţii administraţiei publice care organizează licitaţia:

APA SERVICE SA Giurgiu, Str. Uzinei, nr.2, Mun.Giurgiu, tel. 0246212227, fax. 0246215718, e-mail: office@apagiurgiu.ro.

3. Locatia, data si ora licitatiei:

Licitatia va avea loc la sediul societatii APA SERVICE SA din Mun. Giurgiu Str. Uzinei nr. 2,  in data de 06.08.2024, ora 10:00.

4. Datele de contact ale persoanei responsabile de desfasurarea licitatiei:

Banesaru Razvan-Florin, Tel: 0733307706; e-mail: razvanb.achizitiiapaservice@gmail.com

5. Data limită de înscriere:  05.08.2024, ora 16:00

6. Elemente de pret:

-Preţ pornire licitaţie: 8.663,00 lei inclusiv TVA

-Pasul de licitatie: 800 lei

-Garanţia de participare la licitaţie: 800 lei

-Taxa de participare la licitaţie: 100 lei

7. Tipul de licitatie:

Licitaţie publică cu strigare.

8. Conditii de participare:

Conform instructiuni privind desfasurarea licitatiei.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ANEXA la Hotararea AGA nr. 29 din 01.09.2023

Nr. 11538A/22.08.2023

INSTRUCTIUNI

PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA LICITAŢIEI PUBLICE CU STRIGARE PENTRU VÂNZAREA UNUI TRACTOR MARCA FOTON,

serie sasiu TB 112268U, proprietatea Societatii APA SERVICE S.A. Giurgiu

SECŢIUNEA I Introducere

A.1.1. Date de identificare proprietar şi organizator:

Proprietar: APA SERVICE SA Giurgiu

Organizatorul procedurii: APA SERVICE SA Giurgiu

Adresa: Giurgiu, Str. UZINEI, nr. 2.

Numarul de telefon: 0246 212 227; www.apagiurgiu.ro.

Numar de fax: 0246 217 815.

A.1.2 Obiectul procedurii de licitaţie publică cu strigare:

Obiectul procedurii îl constituie vânzarea unui tractor Foton.

DESCRIERE:

Tractor marca Foton 504 CAB, Serie SASIU TB 112268U, Serie Motor 0818618, an fabricatie 2009, carburant: motorina, putere 36,8 Kw/50 CP, cilindrii 3168 cm3, noxe Stagiul III, consum mediu estimativ 6,6 l/h, dimensiuni 4086/1515/2520 mm, greutate 2530 Kg, F tractiune 12 KN , viteze 12+12, forte de ridicare 14,9 KN, rezervor de motorina 42 l, pneuri fata 8,3-20 , pneuri spate  12,4-28, aflat in stare de functionare in proprietatea societatii, situata in Municipiul Giurgiu, str. Uzinei, nr 2.

A.1.3 Dreptul de proprietate

Bunul licitat este în proprietatea privată a Societatii APA SERVICE SA Giurgiu, nu este gajat pentru credite bancare şi nu este ipotecat.

A.1.4 Tipul de procedură aplicată:

–   licitaţie publică cu strigare.

A.1.5 Temeiul legal al organizării procedurii:

–  Hotararea AGA nr. 29 din 01.09.2023, privind aprobarea initierii procedurii de vanzare.

A.1.6 Preţul de pornire a licitaţiei este de 8.663,00 lei inclusiv TVA.

A.1.7 Pasul de licitare: 800 lei

A.1.8 Condiţii de participare la procedură:

La licitaţie pot participa persoane fizice, persoane fizice autorizate şi persoane juridice, care au achitat Taxa de Participare la Licitatie, au constituit Garantia de Participare la Licitatie si depun o Cerere insotita de urmatoarele documente:

  • buletinul / cartea de identitate a persoanei participante (copie), pentru ofertanţi persoane fizice;
  • certificatul de înmatriculare al societăţilor, pentru ofertanti persoane juridice
  • certificat doveditor din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii către bugetul local
  • împuternicirea dată participantului de către ofertant pentru a participa la licitaţie în numele său;
  • dovada achitarii taxei de participare (copie);
  • dovada achitarii garanţiei de participare (copie); model formular nr.1
  • cererea de inscriere ; model formular nr.2
  • fisa ofertantului, model formular nr.3
A.1.9 Participarea la procedura de licitaţie publică deschisă cu strigare

Numărul de participanţi este nelimitat.

În situaţia în care, pentru bunul licitat, nu au fost prezent un număr de 1 ofertant sau nu s-a oferit preţul de pornire, licitaţia se va repeta, încheindu-se un proces-verbal de constatare. Repetarea licitaţiei se va face după trecerea a cel puţin 5 zile de la data primei şedinţe de licitaţie, iar preţul iniţial se va putea diminua cu pana la 10 %.

Dacă la aceasta data nu se prezinta minim un licitant sau nu se oferă cel puţin preţul de pornire,  bunul se consideră retras de la vănzare, încheindu-se un  proces verbal de constatare. Declanşarea unei noi proceduri de vânzare a bunului va fi aprobată de conducerea societatii.

A.1.10 Depunerea plicurilor cu documentele de calificare

Documentele de calificare solicitate la punctul A.1.8 vor fi depuse într-un plic închis, la sediul organizatorului procedurii, până la data si ora prevazute în anunţul de licitaţie.

După această dată, nu se pot depune plicuri cu documente de calificare.

Pe plicul cu documentele de calificare se va menţiona:

– „Către APA SERVICE SA – Documente de calificare la licitaţia publică cu strigare organizată pentru vânzarea unui Tractor marca FOTON 504 CAB, situata în Municipiul Giurgiu, str. Uzinei, nr.2,”

– numele/denumirea şi adresa/sediul ofertantului

– menţiunea A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE 06.08.2024 ORA 10:00”

A.11 Taxa De Participare Şi Garanţia De Participare

Taxa de participare, în sumă de 100 lei, reprezintă suma pe care un potenţial ofertant trebuie să o achite pentru a putea participa la calificare şi ofertare.

Această taxă reprezintă un venit al organizatorului şi nu se mai restituie ofertanţilor sau potenţialilor ofertanţi (care au achitat taxa, dar nu au depus documentele de calificare, au participat sau nu prin împuternicit la strigare, au câştigat sau nu licitaţia).

Taxa de participare se achită până la data si ora prevazute în anunţul de licitaţie, în numerar la casieria APA SERVICE SA din str. Uzinei, nr.2 sau prin virament bancar în contul RO 92 BRDE 190SV 0808 106 1900 deschis la BRD GIURGIU, cod fiscal RO22131317.

Garanţia de participare este de 800 lei si reprezintă o garanţie pentru organizator în ceea ce priveşte comportamentul corespunzător al ofertantului pe perioada de derulare a procedurii de licitaţie până la semnarea contractului de vânzare – cumpărare.

Garanţia de participare se constituie până la data si ora prevazute în anunţul de licitaţie, prin virament bancar în contul RO 92 BRDE 190SV 0808 106 1900 deschis la BRD GIURGIU, cod fiscal RO22131317 sau prin depunerea unei chitante la casierie, in urma unei solicitari scrise.

Garanţia de participare se restituie ofertanţilor necâştigători, care au participat la procedura de licitaţie, in urma solicitarii acestora.

Garanţia de participare a ofertantului câştigător face parte din preţul bunului adjudecat.

Garanţia de participare poate fi executată de către organizatorul licitaţiei în următoarele situaţii:

– fiind declarat calificat nu participă la şedinţa de strigare;

– revocă oferta în caz de adjudecare a acesteia;

– fiind declarat adjudecat nu încheie contractul de vânzare-cumpărare în termen de

10 zile de la expirarii perioadei de depunere a contestatiilor la sediul APA SERVICE SA,
– după semnarea contractului de vânzare – cumpărare, nu achită contravaloarea bunului licitat în termen de 30 zile de la încheierea contractului de vânzare–cumpărare in forma autentica, conform prevederilor prezentului caiet de sarcini.

Secţiunea II Desfăşurarea Licitaţiei Publice cu Strigare

B.1 Desfăşurarea licitaţie publice cu strigare

Etapa I-a – deschiderea plicurilor cu documentele de calificare şi calificarea ofertanţilor

Plicurile cu documentele de calificare vor fi deschise de către Comisia de vânzare a bunului care face obiectul vanzarii prin licitatie publica cu strigare în data si ora prevazute în anunţul de licitaţie, sala de sedinte a APA SERVICE SA din Municipiul Giurgiu, str. Uzinei, nr.2.

Comisia de vânzare, in prezenta ofertantilor sau a reprezentantilor imputerniciti ai acestora, verifică existenţa tuturor documentelor de participare solicitate. Comisia verifică şi analizează ulterior documentele de participare depuse de ofertanţi şi întocmeşte lista cuprinzând ofertanţii acceptaţi, care include toţi potenţialii cumpărători care au depus documentaţia completă de participare la licitaţie, şi o va afişa la locul desfăşurării licitaţiei cu strigare, înainte de ora fixată pentru începerea acesteia.

Se consideră ofertant calificat ofertantul care a depus documentaţia completă şi îndeplineşte cerinţele de calificare solicitate prin prezentele Instructiuni, în caz contrar ofertantul fiind descalificat.

In situatia in care un ofertant nu îndeplineşte una sau mai multe dintre cerinţele de calificare stabilite în prezentele Instructiuni sau nu a prezentat unul sau mai multe documente de calificare, Comisia de licitatie va declara oferta ca fiind descalificata, nemaiputand participa la strigare.

Se întocmeşte o listă cu ofertanţii calificaţi care pot participa la strigare.

Fiecărui ofertant calificat i se atribuie un număr de ordine, în ordinea depunerii plicurilor cu documentele de calificare şi i se pune la dispoziţie un talon cu număr de identificare, corespunzător numărului de ordine din lista menţionată.

Comisia de vânzare întocmeşte procesul – verbal de verificare şi analizare a documentelor de calificare depuse de ofertanţi, în care se va menţiona rezultatul deschiderii plicurilor, ofertanţii prezenţi, ofertanţii respinşi, ofertanţii acceptaţi, ora la care s-a întocmit lista cuprinzând ofertanţii calificaţi, respectiv observaţii ale ofertanţilor prezenţi.

 

Etapa a II-a – licitaţia cu strigare şi adjudecarea licitaţiei:

Etapa a II-a se va organiza doar in situatia in care exista un ofertant calificat.

Mod de derulare:

a) în data si ora prevazute în anunţul de licitaţie, preşedintele comisiei de vânzare declară deschisă şedinţa de licitaţie, citeşte lista ofertanţilor acceptaţi (calificaţi) şi verifică împuternicirea acordată persoanei care reprezintă ofertantul; împuternicirea va fi semnată de reprezentantul legal al ofertantului.

Preşedintele comisiei de vânzare anunţa denumirea proprietăţii ce se pune in vânzare, realizează o scurtă descriere a acesteia, anunţă preţul de pornire a licitaţiei, pasul de licitare de 800 lei, denumirea si numărul de ordine ale ofertanţilor, modul de desfăşurare a licitaţiei, asigurându – se că fiecare ofertant a înţeles procedura de desfăşurare.

Preşedintele comisiei conduce licitaţia astfel:

1) licitaţia se desfăşoară după regula licitaţiei competitive;

2) daca se oferă preţul de pornire al licitaţiei, preşedintele comisiei de vânzare va creşte preţul cu cate un pas de licitare, pana când unul dintre ofertanţi accepta preţul astfel majorat si nimeni nu oferă un preţ mai mare;

3) în cursul şedinţei de licitaţie ofertanţii au dreptul sa anunţe, prin strigare şi prin ridicarea talonului de participare, un preţ egal sau mai mare decât preţul anunţat de preşedintele comisiei de licitaţie;

4) adjudecarea licitaţiei se va face în favoarea ofertantului care oferă cel mai mare preţ;

5) preşedintele comisiei de vânzare anunţa adjudecatarul, declara închisa şedinţa de licitaţie si întocmeşte procesul – verbal de licitaţie, semnat de membrii comisiei de vânzare, de adjudecatar si de ceilalţi ofertanţi.

Contractul de vânzare – cumpărare se va încheia în termen de 10 zile de la expirarea perioadei de depunere a contestatiilor la sediul APA SERVICE SA

Etapa III Achitarea preţului de vânzare – cumpărarea bunului

Preţul de vânzare – cumpărare stabilit prin licitaţie va fi achitat integral în termen de 30 zile de la data semnarii contractului de vânzare-cumpărare în formă autentică.

Neplata la termenul stabilit a contravaloarii bunului, conduce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie.

Secţiunea III Obligatiile Partilor

a) Vânzătorul are următoarele obligaţii:

– să încheie contractul de vânzare-cumpărare în formă autentică;

– sa predea bunul impreuna;

– vânzătorul nu răspunde de viciile ascunse;

b)  Cumpărătorul are următoarele obligaţii:

– să semneze contractul de vinzare – cumparare si sa achite integral pretul adjudecat al bunului in termen de 30 zile de la data semnarii contractului;

– să plătească cheltuielile vânzării: cheltuielile propriu-zise ale actului, etc.

Secţiunea IV Dispozitii Finale

Drepturile şi îndatoririle părţilor se stabilesc prin contractul de vânzare-cumpărare.

Documentaţia de prezentare (Informatii generale, Caietul de sarcini şi Instrucţiunile către ofertanţi) se  poate  procura de la sediul societatii APA SERVICE SA, din str. Uzinei, nr.2, Giurgiu.

Transmiterea dreptului de proprietate operează în momentul semnarii contractului de vânzare-cumpărare în formă autentică si plata integrala a pretului contractului.

Ofertanţii la licitaţie vor prezenta, la dosarul depus pentru licitaţie, garanţia de participare la licitaţie, in cuantumul solicitat.

Nu vor participa la licitaţie persoanele juridice sau persoanele fizice care:

-au debite faţă de bugetul local;

-au fost adjudecători ai unei liciţatii anterioare şi nu au încheiat contract cu APA SERVICE SA Giurgiu.

Prin înscrierea la licitaţie, toate condiţiile impuse prin Dosarul de Prezentare (Anuntul, Caietul de sarcini şi Instrucţiunile către ofertanţi) se consideră însuşite si luate la cunostinta de ofertant.

FORMULAR NR. 3

       OFERTANT

___________________

FIŞA OFERTANTULUI

PENTRU LICITAŢIA PUBLICĂ CU STRIGARE ORGANIZATA ÎN VEDEREA CUMPARARII UNUI tractor marca FOTON , serie sasiu TB 112268U

1)Ofertant ________________________________________________________________

2) Sediul societăţii sau adresa   ______________________________________________

3) Telefon_____________________________________________________________

4) Reprezentant legal____________________________________________________

5) Funcţia______________________________________________________________

6) Cod fiscal____________________________________________________________

7) Nr. Înregistrare la Registrul Comerţului ____________________________________

8) Nr. Cont ____________________________________________________________

9) Banca ____________________________________________________________

10) Capitalul social  (mil. lei) _____________________________________________

11) Cifra de afaceri  (mil. lei) ________________________________________________

12) Sediul sucursalelor (filialelor) locale –dacă este cazul _________________________

13) Certificatele de înmatriculare a sucursalelor locale ___________________________

 
Data ____________                                                                      Ofertant
FORMULARUL nr. 1

 

       BANCA

_______________________

             (denumirea)

SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA

pentru participare cu oferta la procedura ___________________

Catre ______________________________________________________

        (denumirea autoritatii contractante si adresa completa)

Cu privire la procedura pentru____________________________________________

/(denumirea procedurii), noi _______________________/(denumirea bancii), avand sediul inregistrat la_______________________________________________________________

/(adresa bancii), ne obligam fata de _________________________________/(denumirea autoritatii contractante) sa platim suma de_____________________________/(in litere si in cifre), la prima sa cerere scrisa si fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva, cu conditia ca in cererea sa autoritatea contractanta sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile urmatoare:

a) fiind declarat calificat nu participă la şedinţa de strigare;

b) revocă oferta în caz de adjudecare a acesteia;

c) fiind declarat adjudecat nu încheie contractul de vânzare-cumpărare în termen de maxim ….. zile de la expirarii perioadei de depunere a contestatiilor (…. zile de la data licitatiei);

d) după semnarea contractului de vânzare – cumpărare nu achită contravaloarea bunului în termen de …… zile de la încheierea contractului de vânzare–cumpărare in forma autentica, conform prevederilor prezentului caiet de sarcini.

Prezenta garantie este valabila pana la data de ______________.

Parafata de Banca ___________________________ in ziua _____ luna _______ anul ______

(semnatura autorizata)

Formular nr.2

OFERTANT

CERERE DE PARTICIPARE

PENTRU LICITAŢIA PUBLICĂ CU STRIGARE ORGANIZATA ÎN VEDEREA CUMPARARII UNUI TRACTOR MARCA FOTON, serie sasiu TB 112268U

Către, _______________________________________________

Urmare a anunţul publicitar apărut în publicaţia ___________________din data de __________________________

Prin prezenta,

Noi,__________________________________________________________

________________________________________________________________________

(denumirea ofertantului)

ne manifestăm intenţia fermă de participare la licitaţia publică deschisă pentru cumpărarea unui tractor situat in Giurgiu,str. Uzinei, nr. 2, aparţinând APA SERVICE SA, organizată în şedinţă publică la data _________ ora ___

Am luat cunoştinţă de condiţiile de participare la licitaţie, condiţiile respingerii ofertei, de pierdere a garanţiei de participare la licitaţie, prevăzute în caietul de sarcini şi ne asumăm responsabilitatea pierderii lor în condiţiile stabilite.

Oferta noastră este valabilă pe o perioada de 120 de zile de la data deschiderii ofertelor.

          La locul, data şi ora indicată de dumneavoastră pentru deschiderea ofertelor din partea noastră va participa un reprezentant autorizat să ne reprezinte şi să semneze actele încheiate cu această ocazie.

Mentionez ca am luat la cunostinta si ca sunt de acord cu prevederile Regulamentului cadru privind vânzarea bunurilor mobile (Tractor Foton) aflate în proprietatea societatii si cu cele ale Dosarului de prezentare.

   Data ____________                                                                          Ofertant

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ANEXA INSTRUCTIUNI

privind vanzarea Tractor marca FOTON 504 CAB, serie sasiu TB112268U, Serie Motor 0818618

  1. ORGANIZAREA PROCEDURII DE LICITATIE

1.1.    PUBLICITATEA

Societatea va publica un anunt de vanzare pe site-ul propriu si intr-o publicatie cu circulatie la nivel local, cu cel putin 15 zile inainte de data stabilita pentru licitatie.

La aceeasi data, societatea va putea pune la dispozitie persoanelor interesate, informatiile si documentele necesare desfasurarii licitatiei.

Documentele de participare la licitatie pot fi depuse cu cel mult 3 zile inaintea datei stabilite pentru desfasurarea licitatiei de vanzare. In cazul nedepunerii ofertelor in acest termen, acestia vor fi descalificati.

2.1. Continutul anuntului de licitatie:

  • Descrierea bunului supus vanzarii;
  • Denumire/Sediu – Date de identificare ale vanzatorului;
  • Date de contact ale persoanei responsabile de desfasurarea licitatiei;
  • Pretul de pornire al licitatiei;
  • Pasul de licitare;
  • Garantia de participare la licitatie;
  • Taxa de participare la licitatie;
  • Tipul de licitatie;
  • Data/ora/locul licitatiei;
  • Data limita de obtinere a dosarului de licitatie, a clarificarilor;
  • Data limita de inscriere;
  • Data/ora limita de depunere a ofertelor si documentelor necesare.

3.1 Comisia de licitatie se va numi prin decizie a Directorului General si va fi formata din minimum trei persoane:

  •  Presedintele si secretarul comisiei, din partea Societatii APA SERVICE SA;
  •  Alti reprezentanti, ca membrii in comisia de licitatie, care trebuie sa fie specialisti cu experienta profesionala in domeniu si cu probitate morala;

      Nu pot participa la licitatie, in calitate de cumparatori, membrii comisiei de evaluare, membrii comisiei de licitatie si nici sotul (sotia), fratii, copii si parintii acestor membrii.

       Comisia de licitatie va analiza documentele prezentate si va intocmi lista cu ofertantii acceptati, excluzand de la participare pe cei care nu au prezentat in totalitate, pana la inceperea licitatiei, documentele de participare.

       Sedinta de licitatie este condusa de presedintele comisiei de licitatie.

In ziua si la ora stabilite pentru inceperea licitatiei, in cazul in care sunt minimum doi participanti la licitatie, presedintele comisiei de licitatie anunta obiectul licitatiei, face prezenta participantilor la licitatie si constata daca sunt indeplinite conditiile legale pentru desfasurarea acesteia, inclusiv cele de publicitate. Presedintele anunta pretul initial de vanzare de la care se porneste strigarea, cu precizarea salturilor de supralicitare stabilite de comisie.

       In cazul in care nu s-au prezentat minimum doi participanti la licitatie sau in cazul in care nici un ofertant nu a oferit cel putin pretul de pornire, licitatia se va repeta, incheindu-se astfel un proces verbal .

       Repetarea licitatiei se va face dupa trecerea a cel putin 5 zile de la data precedentei.        Directorul General al societatii va stabilii prin Decizie o noua data pentru viitoarea licitatie.

       Participantii la licitatie vor prezenta oferta de pret prin strigari, oferta care trebuie sa respecte conditiile de salt precizate la deschiderea licitatiei. Presedintele comisiei de licitatie anunta tare si clar suma oferita de licitant.

       Daca la a treia strigare a ultimei oferte nu se striga o suma mai mare, presedintele comisiei de licitatie anunta adjudecarea licitatiei in favoarea participantului la licitatie care a oferit ultima suma.

       Dupa anuntarea castigatorului de catre presedintele comisiei de licitatie, se declara inchisa licitatia, in urma careia se intocmeste procesul-verbal care se semneaza de catre comisia de licitatie si de catre participantii la licitatie.

       Procesul-verbal impreuna cu documentele privind organizarea si desfasurarea licitatiei se arhiveaza la sediul societatii.

       Participantii la licitatie pot formula contestatii in cazul in care considera ca nu s-au respectat dispozitiile legale referitoare la organizarea si desfasurarea licitatiei.

       Contestatiile se depun la sediul societatii care a organizat licitatia, in termen de 24 de ore de la incheierea acesteia.

       Societatea este obligata sa solutioneze contestatia in termen de 5 zile de la depunerea acesteia.

          In cazul in care castigatorul nu achita pretul bunului adjudecat, licitatia se va relua la o data viitoarea ce se va stabilii de catre Directorul General al societatii.

Știri asemănătoare

Lasă un comentariu

*Folosind acest formular ești de acord cu politica noastră de confidențialitate!