Actualitate Anunțuri

Apa Service Giurgiu nu poate prelua reclamaţii sau solicitări de pe reţelele de socializare-  soluţia este DISPECERATUL

În ultima perioadă am primit prin intermediul reţelelor de socializare mai multe mesaje, adresate de giurgiuveni, cu privire la capacele metalice de pe carosabil. Ni se semnaliza că aceste capace sunt sparte sau sunt amplasate peste nivelul carosabilului sau fac zgomot la trecerere autovehiculelor etc.

Facem precizarea că nu toate capacele metalice de pe carosabil aparţin Apa Service SA ci pot aparţine societăţilor ce se ocupă cu distribuţia termică sau electrică sau companiilor de comunicaţii. În majoritatea situaţiilor, capacele metalice sunt amplasate de constructorii drumurilor şi ajung la nivelul optim numai după turnarea stratului de uzură al drumului nou costruit sau reparat.

Vă reamintim că, pentru ca societatea noastră să poate interveni cu promptitudine în remedierea unor avarii, soluţia cea mai sigură şi mai rapidă este să anunţaţi DISPECERATUL nostru, care funcţionează NON- STOP.

➡️Orice sesizare/ reclamaţie/ informaţie cu privire la avarii sau disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de apă/canal, inclusiv cele privind presiunea sau calitatea apei, trebuie anunţate/ solicitate NUMAI la DISPECERATUL societăţii, tel:

Giurgiu: 0246/ 21 22 27-int. 3; 0731 551 626

Mihăileşti: 0731 551 622

Bolintin-Vale: 0246/ 270 679.

Societatea nostră nu poate prelua reclamaţii / solicitări venite pe alte canale sau apărute pe reţelele de socializare.

Vă mulţumim pentru înţelegere.

Conducerea Apa Service SA Giurgiu

Print Friendly, PDF & Email

Știri asemănătoare

Lasă un comentariu

*Folosind acest formular ești de acord cu politica noastră de confidențialitate!