În fiecare an ne chestionăm clienții cu privire la serviciile de apă și canalizare și cu bucurie vă anunțăm că feedbak-ul giurgiuvenilor este pozitiv.
Până acum am chestionat, prin formulare de evaluare a satisfacției clienților, aproximativ 11.000 de giurgiuveni, din tot județul:
- 8.661 de gospodării individuale;
- 1039 asociații de locatari și proprietari;
- 898 agenți economici și instituții.
Având în vedere că doar 1,2% dintre clienți se declară nemulțumiți de calitatea serviciilor de apă și canalizare, se poate aprecia faptul că giurgiuvenii sunt mulțumiți de calitatea și promptitudinea serviciilor Apa Service.
Mai adăugăm un aspect care întărește acesta grad de satisfacție: SESIZĂRILE
De la începutul anului și până în prezent, în ceea ce privește calitatea apei, am primit 20 de sesizări, toate soluționate, în timp ce pentru canalizare, 73 de sesizări au vizat desfundarea canalizărilor, soluționate și acestea.
Pentru toate aceste aprecieri, care ne onorează, vă mulțumim și vă asigurăm că vom face tot ce este posibil ca gradul de satisfacție să fie cel puțin la fel bun și în anul următor.