În baza expunerii de motive a primarului municipiului Giurgiu, joi, 26 mai a.c., consilierii locali au aprobat în şedinţă ordinară înfiinţarea unui ghişeu virtual de plăţi, denumit Sistemul Naţional Electronic de Plată Online a taxelor şi impozitelor prin utilizarea cardului bancar.Cheltuielile privind înregistrarea în acest sistem vor fi suportate de către Primăria municipiului.
Pentru încasarea taxelor şi impozitelor, instituţia publică va deschide la furnizorul de servicii şi acceptare plăţi electronice un cont unic, conform sistemului naţional de plăţi. Comisioanele percepute de furnizorii de servicii pentru efectuarea operaţiunilor de tranzacţionare online aferente încasării taxelor prin acest sistem nu vor depăşi tarifele maxime aprobate prin Ordinul comun al ministrului comunicaţiilor şi societăţii informaţionale nr. 168/2011, pct. 2.2.4., lit. a, adică nu va depăşi 2% din valoarea tranzacţiei şi, în baza contractului încheiat, acesta va fi suportat de Primăria Giurgiu.