
Florentin Toma este o altă propunere pe care PNL v-o prezintă pentru Consiliul local al municipiului Giurgiu.
Florentin este un tânăr de 37 de ani, un profesionist a cărui carieră în domeniul tehnic impresionează nu doar prin reuşitele sale, cât mai ales prin complexitatea sarcinilor pe care le-a avut de când era indecent de tânăr şi pe care le-a dus întotdeauna la bun sfârşit.
Este un profesionist şi un familist convins, care astăzi îşi desăvârşeşte pregătirea academică printr-un doctorat la Universitatea Politehnică Bucureşti, într-un domeniu sensibil şi de care orice administraţie locală sau chiar naţională trebuie să ţină seama, este vorba despre managementul mediului şi al deşeurilor, pentru că toţi dorim să locuim într-un oraş curat. Lucrând în domenii de interes edilitar, în proiecte de infrastructură mare, Florentin a demonstrat că la Oradea sau la Giurgiu se pot implementa cu profesionişti fonduri europene de zeci de milioane de euro. Astăzi are o misiune importantă, câştigată prin concurs, de a crea civilizaţie, de a aduce la standarde europene comunităţi unde este nevoie în continuare de infrastructură.
Florentin, acum este timpul să ne spui tu câte ceva din biografia ta!
„Bună dimineaţa!
Sunt Florentin Elvis Toma, am o familie minunată, cu doi copii, un băieţel de 5 ani şi o fetiţă de 9 ani, pe care îi iubesc şi care cresc în oraşul Giurgiu, cel mai frumos oraş al sufletului meu.
Sunt economist şi inginer cadastru funciar topograf, nu doar cu diplome universitare, ci şi cu o activitate de lucru şi de conducere a unor lucrări importante de infrastructură.
Am absolvit un Master la Universitatea Politehnica Bucureşti, în cadrul Facultăţii de Ingineria Sistemelor Biotehnice în perioada 2018-2020.
În acest moment sunt înscris la Şcoala doctorală a Universităţii Politehnice Bucureşti, cu tema Colectarea deşeurilor de ambalaje. Producţia de ambalaje din deşeuri.
Activitatea mi-am desfăşurat-o în profesiile pentru care m-am pregătit.
Din iunie 2006 – iulie 2008 fiind topograf şi ocupându-mă cu efectuarea profilelor transversale si longitudinale, măsurarea terenurilor pentru realizarea planurilor cotate, extragerea datelor din planşele proiectului, materializarea in teren a datelor sus-menţionate, trasări si ridicări topo, întocmirea proceselor verbale şi realizarea si îndesirea reţelei de sprijin la S.C. BIAT CONSTRUCTION S.R.L., Bucureşti, apoi la firma daneză SC MIVAN KIER JOINT VENTURE LIMITED NEWPARK, unde am activat din iulie 2008 – februarie 2009, pentru ca apoi să avansez manager de structură la aceeaşi firmă din februarie 2009 – aprilie 2010 şi având ca atribuţii coordonarea, urmărirea si verificarea execuţiei lucrărilor in şantier din punct de vedere calitativ si cantitativ, conform specificaţiilor proiectului si a caietelor de sarcini. Coordonarea firmelor subcontractoare aflate in subordine. Asigurarea colaborării dintre diferitele firme subcontractoare implicate in proiect ( inclusiv pentru lucrări de structura, finisaje si faţade) Verificarea desenelor si detaliilor de execuţie;verificarea situaţiilor de lucrări economice financiare si facturilor depuse de subcontractori.
În perioada aprilie 2010 – februarie 2013 am ocupat funcţia de Sef Serviciu Topografie/Coordonator execuţie la S.C. OCIDE CONSTRUCCION S.R.L, fiind responsabil al tuturor lucrărilor topo-geodezice si de cadastru pentru proiectul FIDIC ROSU„Reabilitarea si extinderea reţelelor de distribuţie si a sistemului de canalizare inclusiv staţii de pompare in aglomerarea Giurgiu – Slobozia, Lot 2.
Doi ani (Februarie 2013-Februarie 2015) am fost apoi Director Tehnic la S.C. A.D.P.P. S.A. GIURGIU, ocupându-mă de coordonarea tuturor activităţilor domeniului public si privat al Municipiului Giurgiu.
Am văzut că acum se vorbeşte foarte mult despre extraordinara experienţă administrativă din municipiul Oradea, din februarie 2015 m-am ocupat aproape un an de o parte din reuşita unora dintre proiectele implementate în acest oraş, fiind Director Adjunct al firmei S.C. TRIADA PROD IMPEX S.R.L., care a implementat proiectul „CL15 EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE AFERENTE MUNICIPIULUI ORADEA”, unde m-am ocupat efectiv de organizarea si supervizarea activităţii serviciului tehnic, economic, de elaborarea planurilor de achiziţii si investiţii ale societatii, de negocierea, urmărirea si încheierea contractelor de execuţie lucrări pe proiecte FIDIC ROSU, având ca responsabilitate managementul integrat si situaţiile economice financiare. După aceea am mai lucrat ca director economic în două firme private. Având experienţa tehnică şi juridică necesare, de patru ani sunt Referent de specialitate în cadrul Administraţiei Fondului pentru Mediu, unde mă ocup cu succes de realizarea activităţii de inspecţie fiscală la operatorii economici care au calitatea de contribuabili la bugetul Fondului pentru mediu.
Sunt mândru că fac parte din echipa viitorului primar al municipiului Giurgiu, domnul Adrian Anghelescu şi pot să afirm că-l voi sprijini cu toate cunoştinţele mele tehnice, dobândite pe şantiere şi în proiecte de mare anvergură, pentru a implementa rapid noi proiecte, care au termene de implementare aproape imediate şi din care zestrea edilitară a municipiului Giurgiu se va îmbogăţi cu active în valoare de câteva milioane de euro.
Succes, Adrian Anghelescu! Succesul tău va fi succesul municipiului Giurgiu, pe care chiar cred că #sepoate să-l #Reclădimîmpreună!”
Votează Adrian Anghelescu – primar al municipiului Giurgiu
*Comandat de PNL Giurgiu, CUI mandatar financiar 21200012„
Florentin
Toma este o altă propunere pe care PNL v-o prezintă
pentru Consiliul local al municipiului Giurgiu.
Florentin este un tânăr
de 37 de ani, un profesionist a cărui carieră în
domeniul tehnic impresionează nu doar prin reuşitele sale, cât mai
ales prin complexitatea sarcinilor pe care le-a avut de când era indecent de tânăr şi
pe care le-a dus întotdeauna la bun sfârşit.
Este un profesionist şi
un familist convins, care astăzi îşi desăvârşeşte
pregătirea academică printr-un doctorat
la Universitatea Politehnică Bucureşti, într-un domeniu
sensibil şi de care orice administraţie
locală sau chiar naţională
trebuie să ţină seama, este vorba despre managementul mediului şi
al deşeurilor, pentru că toţi
dorim să locuim într-un oraş curat. Lucrând în
domenii de interes edilitar, în proiecte de infrastructură
mare, Florentin a demonstrat că la Oradea sau la Giurgiu se pot implementa cu
profesionişti fonduri europene de zeci de milioane de euro.
Astăzi are o misiune importantă,
câştigată prin concurs, de a
crea civilizaţie, de a aduce la standarde europene comunităţi
unde este nevoie în continuare de infrastructură.
Florentin, acum este timpul să
ne spui tu câte ceva din biografia ta!
„Bună dimineaţa!
Sunt Florentin Elvis Toma, am o familie minunată,
cu doi copii, un băieţel de 5 ani şi o fetiţă
de 9 ani, pe care îi iubesc şi care cresc în oraşul Giurgiu, cel mai
frumos oraş al sufletului meu.
Sunt economist şi
inginer cadastru funciar topograf, nu doar cu diplome universitare, ci şi
cu o activitate de lucru şi de conducere a unor lucrări
importante de infrastructură.
Am absolvit un Master la Universitatea
Politehnica Bucureşti, în cadrul Facultăţii de Ingineria
Sistemelor Biotehnice în perioada 2018-2020.
În acest moment sunt înscris la Şcoala
doctorală a Universităţii Politehnice
Bucureşti, cu tema Colectarea deşeurilor
de ambalaje. Producţia de ambalaje din deşeuri.
Activitatea mi-am desfăşurat-o
în profesiile pentru care m-am pregătit.
Din iunie 2006 – iulie 2008 fiind topograf şi
ocupându-mă cu efectuarea profilelor transversale si
longitudinale, măsurarea terenurilor pentru realizarea planurilor
cotate, extragerea datelor din planşele proiectului,
materializarea in teren a datelor sus-menţionate, trasări
si ridicări topo, întocmirea proceselor verbale şi
realizarea si îndesirea reţelei de sprijin la S.C. BIAT CONSTRUCTION S.R.L.,
Bucureşti, apoi la firma daneză
SC MIVAN KIER JOINT VENTURE LIMITED NEWPARK, unde am activat din iulie 2008 –
februarie 2009, pentru ca apoi să avansez manager de
structură la aceeaşi firmă
din februarie 2009 – aprilie 2010 şi având ca atribuţii
coordonarea, urmărirea si verificarea execuţiei
lucrărilor in şantier din punct de
vedere calitativ si cantitativ, conform specificaţiilor proiectului si
a caietelor de sarcini. Coordonarea firmelor subcontractoare aflate in subordine.
Asigurarea colaborării dintre diferitele firme subcontractoare
implicate in proiect ( inclusiv pentru lucrări de structura,
finisaje si faţade) Verificarea desenelor si detaliilor de execuţie;verificarea
situaţiilor de lucrări economice
financiare si facturilor depuse de subcontractori.
În perioada aprilie 2010 – februarie 2013 am
ocupat funcţia de Sef Serviciu Topografie/Coordonator execuţie
la S.C. OCIDE CONSTRUCCION S.R.L, fiind responsabil al tuturor lucrărilor
topo-geodezice si de cadastru pentru proiectul FIDIC ROSU„Reabilitarea si
extinderea reţelelor de distribuţie si a sistemului
de canalizare inclusiv staţii de pompare in aglomerarea Giurgiu – Slobozia,
Lot 2.
Doi ani (Februarie 2013-Februarie 2015) am fost
apoi Director Tehnic la S.C. A.D.P.P. S.A. GIURGIU, ocupându-mă
de coordonarea tuturor activităţilor domeniului public si privat al Municipiului
Giurgiu.
Am văzut că
acum se vorbeşte foarte mult despre extraordinara experienţă
administrativă din municipiul Oradea, din februarie 2015 m-am
ocupat aproape un an de o parte din reuşita unora dintre
proiectele implementate în acest oraş, fiind Director
Adjunct al firmei S.C. TRIADA PROD IMPEX S.R.L., care a implementat proiectul „CL15
EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE AFERENTE MUNICIPIULUI
ORADEA”, unde m-am ocupat efectiv de organizarea si supervizarea activităţii
serviciului tehnic, economic, de elaborarea planurilor de achiziţii
si investiţii ale societatii, de negocierea, urmărirea
si încheierea contractelor de execuţie lucrări
pe proiecte FIDIC ROSU, având ca responsabilitate managementul integrat si
situaţiile economice financiare. După
aceea am mai lucrat ca director economic în două firme private. Având
experienţa tehnică şi
juridică necesare, de patru ani sunt Referent de specialitate
în cadrul Administraţiei Fondului pentru Mediu, unde mă
ocup cu succes de realizarea activităţii de inspecţie
fiscală la operatorii economici care au calitatea de
contribuabili la bugetul Fondului pentru mediu.
Sunt mândru că
fac parte din echipa viitorului primar al municipiului Giurgiu, domnul Adrian
Anghelescu şi pot să afirm că-l
voi sprijini cu toate cunoştinţele mele tehnice, dobândite pe şantiere
şi în
proiecte de mare anvergură, pentru a implementa rapid noi proiecte, care au
termene de implementare aproape imediate şi din care zestrea
edilitară a municipiului Giurgiu se va îmbogăţi
cu active în valoare de câteva milioane de euro.
Succes, Adrian Anghelescu! Succesul tău
va fi succesul municipiului Giurgiu, pe care chiar cred că #sepoate să-l #Reclădimîmpreună!”
Votează Adrian Anghelescu – primar al municipiului Giurgiu
*Comandat de PNL Giurgiu, CUI mandatar financiar 21200012„