Dacă, atunci când au început lucrările de reabilitare a gării Giurgiu Oraş, mulţi s-au bucurat, crezând că vom avea, în sfârşit, şi noi un transport civilizat, de secol 21, bucuria nu a ţinut mult. Şi asta pentru că, în loc să aflăm că se reia traficul până la Bucureşti, adică se reface podul de la Grădiştea, aflăm că nu vom mai avea trenuri deloc!
Nu au trecut decât nouă luni de când oraşul era împânzit de bannere în care giurgiuvenii mulţumeau din inimă conducătorului iubit pentru diverse realizări. Printre acestea se numărau şi mulţumirile pentru „cea mai veche gară modernă”, gară pe care, dacă vă amintiţi, acelaşi multiubit conducător ar fi vrut-o. muzeu! Ei bine, nu a fost chiar aşa, pentru că, între timp, CFR a demarat o serie de lucrări de modernizare şi reabilitare a gării Giurgiu Oraş, lucrări în valoare de peste 15 milioane lei. Numai că acelaşi CFR Călători vine acum şi anunţă că este foarte posibil să scoată definitiv trenurile de pe ruta Giurgiu-Grădiştea. Asta înseamnă că ar mai rămâne doar cele ce fac legătura cu Videle, nu se ştie, însă, pentru cât timp. Prin urmare, Giurgiu r putea deveni oraşul cu gară nouă, dar… fără trenuri!