Situaţia ADPP-ului, aflată acum în procedură de reorganizare judiciară, a fost, indirect, tema celor mai apinse controverse din cea mai recentă şedinţă a Consiliului local. După mai bine de o oră de argumente pro şi contra, proiectul de hotărâre ce viza delegarea serviciului de întreţinere, administare mobilier stradal, marcaje rutiere, parcări şi fond locativ către o societate din subordinea Consiliului local a fost respins.
Soarta ADPP-ului a fost, de fapt, principala temă a controverselor din Consiliul local, pentru că, după ce au fost înfiinţate mai multe societăţi cărora, treptat, li s-au atribuit majoritatea lucrărilor ce erau realizate până acum de ADPP, Executivul a venit în faţa consilierilor cu o nouă propunere, aceea de a i se lua ADPP-ului şi ultimul obiect de activite pentru care societatea mai încasa bani de la Primărie: întreţinerea mobilierului stradal, marcajele rutiere, parcările şi fondul locativ. Disucţiile au fost lungi şi aprinse, cu argumente pro şi contra, iar în final proiectul a fost respins, majoritatea consilierilor fiind de părere că acceptarea propunerii Executivului ar însemna că „îşi omoară propriul copil, cu bună ştiinţă”. Unul dintre oponenţii ideii de a delega toate atribuţiile ADPP-ului către alte societăţi a fost viceprimarul Alexandru Vladu.
Viceprimarul Vladu spune că banii primiţi de la Primărie pentru puţinele servicii ce i-au mai rămas în portofoliu nu sunt singurele surse de venit ale ADPP-ului, şi că nu este corect ca Primăria, respectiv Consiliul local, să fie cei care să „îngroape” definitiv ADPP-ul.