Ion Rădoi, fost senator de Giurgiu în legislatura 2004-2008, este (re)cunoscut şi aici, la noi, la Dunăre, tot drept ”şeful de la Metrou”. Pentru că altfel, activitatea sa parlamentară, ca şi în alte cazuri ”celebre” precum Sin, Boiangiu sau Păsat, a fost sublimă spre inexistentă.
Liderul sindical al Metrorex însă reprezintă interesele unor salariaţi care, zilele acestea, au clamat încă o dată ceea ce ustură, altfel, întreaga ţară. Aceştia nu mai pot tolera scăderile salariale în condiţiile în care preţurile şi taxele cresc continuu, şi ameninţă cu greva.
Nu în ultimul rând, Metrorex este îngrijorat că metroul bucureştean va fi transferat de la Ministerul Transporturilor la Primărie. Asta în condiţiile în care municipalitatea singurei metropole naţionale are datorii de o jumătate de miliard de euro, ceea ce ridică serioase semne de întrebare vizavi de modul cum ar administra metroul.
Contractul colectiv de muncă al angajaţilor Metrorex expiră pe 31 martie, astfel că negocierile vor începe în maximum două săptămâni.