După luni bune de când toţi şoferii ce treceau pe Podul Prieteniei se plângeau de gropile de pe partea română, după numeroase demersuri la Bucureşti şi după o vizită- fulger a şefului CNADNR, în sfârşit, carosabilul de pe Pod va fi unul ca-n palmă. Începând de joi, se toarnă asfalt, iar lucrările de aici determină restritţionarea circulaţiei.
S-au astupat, mai întâi, gropile. Apoi, s-a frezat toată partea românească a podului şi, în sfârşit, a început să se toarne covor asfaltic… Venit să inspecteze lucrările de aici, şeful CNANDR spunea, în urmă cu circa zece zile, că reparaţiile de la Podul Prieteniei sunt doar o primă fază, fiind vorba despre lucrări care să dureze aproximativ un an, până când Podul va intra în reparaţie capitală, pe un program cu finanţare externă, în valoare de 18 milioane de Euro. Imaginile suprinse joi dimineaţă pe Podul Prieteniei par a fi luate din cu totul alt loc decât cel de acum o lună. Şi, chiar dacă acum sunt nevoiţi să aştepte ceva mai mult la trecerea Podului, şoferii nu comentează întârzierile, fiind mulţumiţi că, în sfârşit, scapă de craterele de pe pod. Potrivit Instituţiei Prefectului Giurgiu, lucrările de pe Pod ar urma să se finalizeze în 2-3 zile.