Femeile liberale din municipiul Giurgiu au pregătit, anul acesta, de 1 Decembrie, o serie de acţiuni pentru a marca sărbătorirea Zilei Naţionale. Doamnele liberale vor boteza trei copii, iar, mai apoi, vor participa, pe pietonala Mircea cel Bătrân, la o acţiune specială, prinzând în pieptul trecătorilor fundiţe cu tricolorul şi servindu-i pe giurgiuveni cu ceai cald. Citiţi mai multe…
(Comunicat de presă)
„De 1 Decembrie, începând cu ora 12:00, liberalele din municipiu vor fi prezente la Biserica Bunavestire din Giurgiu pentru a creştina trei copii nebotezaţi provenind dintr-o familie foarte săracă. Copiii au vârste cuprinse între 7 luni şi 3 ani, iar familia acestora trăieşte din ajutor social tatăl având şi probleme de sănătate.
Pornind de la ideea că poporul român s-a născut creştin, femeile din organizaţia OFL Giurgiu vor boteza aceşti copii pentru a oferi giurgiuvenilor un exemplu de implicare în viaţa creştină, a aduce o bucurie unei familii sărmane şi pentru a arăta că dacă vrei să fii părintele spiritual al unui copil o poţi face şi cu bani foarte puţini, iar mulţumirea sufletească este nemărginită.
Semnificaţia tradiţională a botezului este aceea a spălării păcatului strămoşesc comis de Adam şi Eva, care de la început au călcat porunca dumnezeiască. Prin botez copilul este iertat de păcatul strămoşesc şi astfel i se deschide o poartă de intrare în Biserică. Rolul naşilor de botez este esenţial, ei „luând un păgân şi aducând acasă un creştin” şi participând în mod activ la slujba botezului. Ei vor fi călăuzitorii spirituali şi sprijinul copilului atunci când acesta va creşte.
Tot de 1 Decembrie, începând cu ora 13:00, pe pietonala Mircea cel Bătrân, femeile liberale, îmbrăcate în costume populare, vor prinde giurgiuvenilor în piept fundiţe cu tricolorul şi îi vor servi pe aceştia cu ceai cald de fructe de pădure. Acţiunea este menită a-i face pe români mândri de portul nostru tradiţional şi de însemnele naţionale pe care fiecare din noi ar trebui să le purtăm cât mai des.
Alături de femeile liberale vor fi prezenţi de 1 Decembrie la aceste evenimente atât membrii Biroului Politic Municipal al PNL Giurgiu cât şi preşedinţii organizaţiilor de cartier din structura PNL.
Sărbătoreşte Ziua Naţională ca un adevărat român! Poartă cu tine şi foloseşte însemnele naţionale! Participă şi tu la redeşteptarea spiritului naţional! La mulţi ani, români! La mulţi ani, România!”. Nina Cimpoeru- Purtător de cuvânt PNL Giurgiu
știre următoare
1 comentariu
Marea provocare, auteitncă, tocmai asta e, să reflectăm asupra acestei chestiuni: faptul că nu reușim să avem o conversație de nivel mediu asupra conceptului de mediocritate nu este tocmai semnul mediocrității?Și, desigur, să ne punem chestiunea progresului: cum ajungem dintr-un context al mediocrității eentr-un context superior?Faptul că Margareat Mead are o anumită formulare la adresa unei relații fundamentale care construiește spațiul uman nu ar trebui să ne determine să fim mai atenți la această chestiune? Nu de aceea a fost postat citatul?Dar, ca să eenaintez puțin een profunzimea chestiunii (deși mediul een care au loc conversațiile nu eencurajează profunzimea, ci, așa cum spuneam, mediocritatea, ca superficialitate, spirit ludic și evitare a durerii provocate de eenteelnirea cu profunzimea), amintesc că Biblia vorbește de al doilea Adam, dar nu de a doua Eva.Adam este ateet reperul teologic pentru decăderea noastră, ceet și speranța răscumpărării desăveerșite.Aș reformula chestiunea inițială astfel:Mediocritatea femeilor constă een faptul că doresc bărbaţi mediocri şi iar mediocritatea bărbaților een faptul că fac tot posibilul să devină ceet mai mediocri posibil. (cu alte cuvinte, există mecanisme psiho-spirituale cu altă specificitate la femei deceet la bărbați: femeile DORESC și acționează een sensul nivelării diferențelor, bărbații ACCEPTĂ și acționează een sensul renunțării la o anumită potențialitate een ceea ce privește rolul lor).Sau:Excelența femeilor constă een disciplinarea reflexului volitiv / ofensiv, iar excelența bărbaților een disciplinarea reflexului limitativ / defensiv.Nu consider deloc că subiectul propus, precum și cel colateral: mediocritatea, poate fi redus doar la ceeteva propoziții.Dar măcar pot să-mi depășesc mediocritatea care mă eendeamnă să accept mediocritatea contextului și să mă confrunt, Doamne, pentru a ceeta oară?, cu incomoditatea care rezultă dintr-o astfel de conversație. (aveend een vedere că oriceend mă pot trezi că unii nu discută idei, ci oameni uneori asta eenseamnă submediocritate, ca să nu spun ticăloșie, oamenii mari discută idei, oamenii mici discută oameni)Am fost eenceentat ceend cineva a scris: cen sfe2rşit mă simt comod, reprezentat şi protejat pe un blog. Din păcate, eu nu pot să repet această constatare, altfel pur și simplu memorabilă.Neapărat de ținut minte: nu am cerut să fie definită mediocritatea eentr-un singur fel . Dimpotrivă, dacă răul are multe fețe pe lumea asta, se răs-față, s-ar putea ca mediocritatea să aibă și mai multe, se eentru-chipează tragic de mult een făpturile minunate mandatate de Dumnezeu să stăpeenească pămeentul, bărbat care pune nume și ridică nume și femeie alături eentru așteptarea zdrobirii călceeiului șarpelui.